Lana del Rey- Without You

 

 

 

Everything I want I have

我已經擁有了我想要的一切

Money, notoriety and riviera

金錢,聲名狼藉,海濱度假勝地

I even think I found God

我甚至覺得我找到上帝了

In the flashbulbs of the pretty cameras

就在那些精美相機的閃光燈裡

Pretty cameras

精美的相機

Pretty cameras

精美的相機

Am I glamorous

我美嗎

Tell me am I glamorous

告訴我,我美嗎

 

 

Hello? Hello? 

Can-can you hear me

你能聽見我嗎

I can be your china doll

我可以當你的瓷娃娃

If you want to see me fall

如果你想看我摔落

Boy, you’re so dope*

我的天啊,你真是帥呆了

Your love is deadly

你的愛是致命的

Tell me life is beautiful

跟我說 生命很美麗

They all think I have it all

他們全覺得我已經什麼都有了

I'm nothing without you

但沒有你,我什麼都不是

All my dreams and all the lights mean

我所有的夢想和所有的光環

Nothing without you

一點意義也沒有

如果沒有你

 

 

 

Summertime is nice and hot

夏日美好 炎熱

And my life is sweet like vanilla is

而我的生活很甜蜜 就像香草一般

Gold and silver line my heart

金和銀妝點著我的心

But burned into my brain

但我腦海裡印著的

Are these stolen images

卻是這些偷來的影像

Stolen images

偷來的影像

Baby, stolen images

寶貝,偷來的影像

Can you picture it 

你能想像嗎

Babe, the life we could've lived

寶貝,我們本來可以過著的生活

 

 

Hello? Hello?

Can-can you hear me

你能聽見我嗎?

I can be your china doll 

我可以當你的瓷娃娃

If you like to see me fall

如果你喜歡看我摔落

Boy, you’re so dope

我的天啊,你真是帥呆了

Your love is deadly

你的愛是致命的

Tell me life is beautiful

跟我說 生命很美麗

They all think I have it all

他們全覺得我已經什麼都有了

I'm nothing without you

但沒有你,我什麼都不是

All my dreams and all the lights mean

我所有的夢想和所有的光環

Nothing without you

一點意義也沒有

如果沒有你

 

 

 

We were two kids, just tryin' to get out

我們曾經只是兩個試圖找到出路的孩子

Live on the dark side of the American dream

活在美國夢的黑暗面

We would dance all night, play our music loud

我們整晚的跳舞,大聲放著音樂

When we grew up, nothing was what it seemed

當我們長大,一切都再也不同了

 

 

Hello? Hello?

Can-can you hear me

你能聽見我嗎?

I can be your china doll 

我可以當你的瓷娃娃

If you like to see me fall

如果你喜歡看我摔落

Boy, you’re so dope

我的天啊,你真是帥呆了

Your love is deadly

你的愛是致命的

Tell me life is beautiful

跟我說 生命很美麗

They all think I have it all

他們全覺得我已經什麼都有了

I'm nothing without you

但沒有你,我什麼都不是

All my dreams and all the lights mean

我所有的夢想和所有的光環

Nothing without you

一點意義也沒有

如果沒有你

 

 

Hello? Hello?

Can-can you hear me

你能聽見我嗎?

I can be your china doll 

我可以當你的瓷娃娃

If you like to see me fall

如果你喜歡看我摔落

Boy, you’re so dope

我的天啊,你真是帥呆了

Your love is deadly

你的愛是致命的

Tell me life is beautiful

跟我說 生命很美麗

They all think I have it all

他們全覺得我已經什麼都有了

I'm nothing without you

但沒有你,我什麼都不是

All my dreams and all the lights mean

我所有的夢想和所有的光環

Nothing without you

一點意義也沒有,如果沒有你

 

All my dreams and all the lights mean

我所有的夢想和所有的光環一點意義也沒有

Nothing if I can't have you

如果我不能擁有你

 

 

 

◎轉載必須註明出處

 

 

 

 

*Boy, you're so dope-"男孩,你帥呆了"或是"Oh boy(感嘆詞),你帥呆了"

 

 

 

 

 

 

 

喜歡歡迎留個言↓↓↓

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow

    siebenstein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()